Įsitaisykite patogiai

Įsitaisykite patogiai

Antrasis nėštumo trimestras galbūt pralėkė be rūpesčių, tačiau nuo šiol jūs turite vis daugiau dėmesio skirti savo nuolat augantiems poreikiams patenkinti. Pradėkite nuo darbo vietos – pasidarykite ją kiek galima patogesnę. Savo kėdę ir kompiuterį pasistatykite taip, kad nereikėtų susilenkti ar įsitempti. Kad keliai būtų aukščiau, pasidėkite pakojį ar dėžę – tai padės sumažinti kulkšnių ir pėdų patinimą. Darbdavys turi pasirūpinti, kad jūsų darbo vieta nekeltų jokios grėsmės jūsų sveikatai. Šiuo metu geriau tiks patogūs drabužiai ir avalynė. Kad išlaikytumėte savo profesinį įvaizdį, nepagailėkite pinigų ir nusipirkite keletą klasikinių drabužių nėščiosioms. Drabužius dėvėdama keliais sluoksniais galėsite lengvai prisitaikyti prie temperatūros pokyčių darbovietėje ir išėjusi iš jos.

Būtinai darykite pertraukas. Jei ilgai sėdite toje pačioje vietoje, būtina pasirąžyti arba trumpai pasivaikščioti. Jei turite ilgai stovėti, pasistenkite perkelti svorio centrą nuo vienos kojos ant kitos ir pailsėkite. Kad apsisaugotumėte nuo dehidratacijos, gerkite daug vandens arba skiestų vaisių sulčių. Nėštumo metu neišmintinga vartoti daug kofeino, nes manoma, kad dėl jo poveikio gali prasidėti priešlaikinis gimdymas ir naujagimis gims mažo svorio. Todėl arbatos ir kavos atsisakykite. Kofeinas gali sukelti ir rėmenį, nemigą ar galvos skausmą. Be to, šių gėrimų sudėtyje yra fenolo – toksinės medžiagos, mažinančios organizmo gebėjimą įsisavinti jums reikalingą geležį. Geriau gerkite citrinų arba imbierų arbatą.

Laikui einant, keiskite darbotvarkę

Besibaigiant nėštumui tikriausiai pastebėsite, kad jums įprastas dienos režimas jau tampa iššūkiu. Jei važiuoti į darbą darosi sunku, pabandykite susitarti, jog atvykti ir išvykti iš darbo jums būtų leista kitomis valandomis, – kad išvengtumėte transporto spūsčių. Galbūt jūsų darbdavys sutiktų, kad kartais dirbtumėte namuose. O gal tiesiog nuspręsite nėštumo atostogų išeiti anksčiau negu planavote. Kad ir kokie rūpesčiai jus slėgtų, geriau pasikalbėkite su bendradarbiais. Nesistenkite būti darbo didvyre vien todėl, kad išvengtumėte nepageidaujamo dėmesio ar pasirodytumėte nesusitvarkanti su esama padėtimi. Šiuo metu jums labai svarbu visiškai sumažinti bet kokį stresą ir diskomfortą – todėl kalbėkite.

Nemokamas mamos telefonas:
880006262
Arba parašykite el.paštas info@aptaclub.lt