Kad miegas būtų ramesnis

Gimus kūdikiui, jūs negalėsite miegoti tiek, kiek miegodavote anksčiau. Naujagimiai naktį dažnai pabunda, nes yra alkani arba ateina laikas pakeisti sauskelnes arba tiesiog nori Jūsų dėmesio. Tačiau yra keletas priemonių, padedančių kūdikiui miegoti ramiau.

Miego trukmė:

  • 6-9 mėnesių kūdikiams reikia miegoti maždaug po 14 valandų per parą;

  • jie gali miegoti 7 valandas iš eilės;

  • jei jūsų kūdikis naktį išmiega ilgiau nei 7 valandas, tuomet prabunda, bet paskui vėl ramiai užmiega, tai ženklas, kad jo miegas gerėja;

  • miegas dienos metu trunka po kelias valandas, kūdikis dieną dažniausiai miega 2 kartus – ryte ir po pietų.

  • miegas yra šeimos reikalas

  • jei kūdikis negali užmigti, jis tampa irzlus ir gali sujaukti visą šeimos atmosferą. Todėl nustatykite tam tikras taisykles, kurių visi laikytųsi ir kurios padėtų kūdikiui ramiai miegoti.

  • nuspręskite, ką darysite, jei kūdikis prabus ir verks.

  • sprendimus priimkite dieną, nes nakties metas, kai verkia kūdikis, nėra palankus laikas miego taktikai keisti.

  • nuspręskite, kiek laiko lauksite prieš sureaguodama į kūdikio verksmą – minutę, penkias ar dešimt. Kad ir ką nuspręstumėte, sprendimo laikykitės.

  • atminkite, kad jūsų taisyklės turės keistis kūdikiui augant.

  • yra nemažai faktorių, trukdančių jūsų kūdikiui užmigti:

  • atskirtas nuo jūsų kūdikis gali sielvartauti, todėl priminkite jam, kad esate netoli, nuraminkite jį: duokite žaisliukų, įjunkite naktinę lempą ar muziką.

  • tegul jūsų ritualai prieš miegą būna trumpi ir praktiški, kitaip jūsų kūdikis stengsis pratęsti malonumą savo miego sąskaita.

  • su kūdikiu jaukiai pabūti galite kitu metu, pavyzdžiui, anksti ryte ar jį išmaudžiusi.

  • pamokykite savo vaikelį atsigulti patį arba jūs švelniai paguldykite jį ant nugaros, bet nekalbinkite ir nesupkite.

  • guldyti kūdikį 20.30 val. gali būti per vėlu, todėl pamėginkite jį guldyti valanda anksčiau.

  • migdydama kūdikį, stenkitės būti rami, gal net nuobodi. Jei nemiegantis pasaulis bus per daug įdomus, jūsų kūdikis nenorės miegoti.

  • vaikų kambarys turėtų būti linksma, tačiau jauki vieta, pilna kabančių karuselių, muzikinių dėžučių, minkštų žaislų ir užklotų.

  • kad jūsų kūdikis įprastų miegoti atėjus skirtam laikui, nusistatykite pastovius ritualus:

  • pasirūpinkite, kad valgoma ir miegama visada būtų tuo pačiu metu, nesvarbu, ar tai darbo diena, ar savaitgalis;

  • kūdikiui nuraminti sugalvokite veiksmus, kurie būtų atliekami vienas po kito, ir visuomet juos kartokite, pavyzdžiui, tai gali būti maudymas, ramus žaidimas, lopšinės dainavimas, šie veiksmai turėtų būti atliekami visada tuo pačiu metu ir tokia pačia seka;

  • nepripratinkite kūdikio prie supimo ar žindymo prieš miegą, kitaip be šių dalykų jį bus labai sunku užmigdyti.

Skatinkite kūdikį nurimti be jūsų pagalbos

Kad kūdikis ramiai išmiegotų visą naktį, jis turi išmokti nusiraminti pats. Todėl kai prieisite prie verkiančio kūdikio lovelės, stenkitės jo nekelti ir neliesti. Žinoma, jei matote, kad jūsų kūdikis yra labai alkanas, isteriškai verkia, atrodo sergantis ar tiesiog šlapias jo vystyklas, paimkite kūdikį ant rankų ir jam padėkite.

Kitu atveju neikite pas jį tik išgirdusi verksmą. Palaukite – gal jis nusiramins pats. Maitinimas prieš miegą nėra geras migdymo problemų sprendimas. Jei kūdikis dieną daug valgė, nesiūlykite jam buteliuko ar krūties. Tiesiog ateikite į kambarį ir raminamai kalbėdama švelniai paplekšnokite per nugarytę. Neimkite jo ant rankų ir neglauskite prie savęs. Pamokykite jį nusiraminti su mėgstamu minkštu žaislu ar antklode.

Nemokamas mamos telefonas:
880006262
Arba parašykite el.paštas info@aptaclub.lt