Vitaminą D gauname iš saulės. Jis labai svarbus jūsų mažylio sveikatai

Jei turite galimybę, pabūkite lauke

Bent du ar tris kartus per savaitę reikėtų pabūti lauke, pasidžiaugti saule – išeikite į lauką, o jei šiuo metu tai draudžiama susiklosčiusius sudėtingai padėčiai dėl Covid 19 pandemijos, pabūkite bent balkone. Leiskite savo mažyliui 5–15 minučių pasikaitinti saulutėje, kad veido, rankų ir plaštakų oda gautų jos spindulių.

Atitraukite užuolaidas

Jei laiką leidžiate patalpose, atitraukite užuolaidas ir atidarykite langus, kad saulės spinduliai užlietų namus ir įtekėtų šviežio oro. Atminkite: vitaminas D odoje susidaro veikiant UV-B spinduliams. Šie spinduliai neprasiskverbia per stiklą, jie turi patekti tiesiai ant odos.

Maitinkite vaiką maistu, kuriame gausu vitamino D

Ruoškite vaikui tokį maistą, kuriame natūraliai daug vitamino D, pavyzdžiui, lašišą, sardines, tuną, kiaušinius ir kt. Rinkitės ir tokius maisto produktus, kurie papildyti vitaminu D: šio vitamino dedama į kai kuriuos pieno produktus, sojų ar tolesnio maitinimo pieno mišinius ir dribsnius. Apkritai rekomenduojama kasdien vartoti vitamino D papildomai. Jei nerimaujate, kad vaikas gauna nepakankamai vitamino D, pasitarkite su savo gydytoju arba sveikatos priežiūros specialistu.

Atminkite, kad sveika mityba ir sveikas gyvenimo būdas, geras miegas ir reguliari mankšta – geriausias būdas išlikti sveikam. Jei turite klausimų dėl kūdikio mitybos, susisiekite su mūsų specialistų komanda 880006262.

Nemokamas mamos telefonas:
880006262
Arba parašykite el.paštas info@aptaclub.lt